A  Thousand Year 

◆主唱:Christina Perri 

  

Hear beats fast

心跳加速

Colors and promises

絢爛與承諾

How to be brave

該怎麼變勇敢

How can I love when I'm afraid to fll,

如果害怕受傷 又該如何去愛

but watching you stand alone

但看著你隻身站在那

All of my doubt suddenly goes away somehow..

瞬間我的遲疑 不知怎麼的都已蕩然無存

 

One step closer...

更靠近一步

I have died everyday waiting for you

等候你的每天我都有如行屍走肉般

Darling don't be afraid I have loved you for a Thousand Year..

親愛的不要害怕 我已深深愛著你

I'll love you for a Thousand more...

這千年之戀 我愛你已遠遠超過千年

 

Time stands still Beauty in all she is

時間靜止 她美麗依舊

I will be brave

我會變得勇敢

I will not let anything take away What's standing in front of me

我不會讓任何阻礙我們的事物 奪走這一切

Every breath

每一次的呼吸

Every hour has come to this...

每一時 每一刻 都為了這一天

One step closer..

再更靠近一步

 

I have died everyday waiting for you

等候你的每天我都有如行屍走肉般


Darling don't be afraid I have loved you for a Thousand year..

親愛的不要害怕 我已深深愛著你

I'll love for a Thousand more...

這千年之戀 我愛你已遠遠超過千年


All along I believed I would find you

一路以來 我總相信會找尋到你

Time has brought your heart to me

時間已將你的心引領到我這裡

I have loved you for a Thousand Years...

我愛著你已有千年之久

I'll love you for a Thousand more...

我愛著你遠遠超過千年


One step closer...

更靠近一步

One step closer...

更靠近一步

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Wendy Jian 的頭像
    Wendy Jian

    ♥。溫底的手札筆記。 ♥

    Wendy Jian 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()